تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی

تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی

ستدیوی بازی سازی راسپینا بعد از مدتها بی خبری بالاخره ویدئوی جدیدی از بازی ارتش فرازمینی را منتشر کرد . در این ویدئو جوخه کامل سربازان قابل مشاهده می باشد. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با نمایش خیره کننده ویدئوی از بازی معرفی شد و در همان روز ها به عنوان خبر داغ نمایشگاه مطرح شد......

Eurogamer

 

داستان بازی :


داستان بازی در زمان اینده رخ می دهد و جنگ انسان ها برای تصاحب منابع انرژی باقی مانده در دنیا نشان می دهد . در این بازی زمین رو به نابود شدن رفته است و کشور های قدرتمند توانسته اند برای به دست اور منابع انرژی بیشتر به سیارات دیگر سفر کنند. یکی از این کشور ها ایران است .

افرادی که بر روی زمین مانده اند بعد از مدت ها ارتشی را تشکیل می دهند و به حمله به سیارات دیگر دست می زنند. سیاره ای که در اختیار ایران هست یکی از محل های حمله است و شما باید در نقش یک سرباز از این سیاره در برابر مهاجمان دفاع کنید .

 

سبک اصلی این بازی تیر اندازی اول شخص (First Person Shooting) است که با ترکیب چند مکانیک فرعی پلتفرمینگ، در مجموع گیم پلی این بازی را تشکیل می دهند.

تصاویر  بازی که دقیقا از روی تریلر منتشر شده بازی برداشت شده است :

 

 

 

نورپردازی در این  ویدئو به طور چشم نوازی زیبا کار شده است . باید منتظر ماند و دید که در نسخه اصلی بازی نیز شاهد چنین نور پردازی خواهیم بود .

 

 

به نظر از فرماندهان بازی میباشد و گویا رهبری جوخه مورد نظر را بر عهده دارد . با توجه به سن بالا و مو و محاسن سفید شده اش ممکن تنها فردی از جوخه باشد که خاطرات ترک کره زمین را در ذهن داشته باشد .

 

 

به نظر می رسد تنوع اسلحه ها در بازی بالا باشد . همچنین شاهد زره ها و لباس ها جالبی در بازی خواهیم بود .

 

یکی دیگر از اعضای جوخه که همراه با سلاح سنگین و تقریبا شبیه به شات گان می باشد . گویا عضو  کمی تند خوی  گروه باشد . این نوع عضو ها همیشه سرشار از وفاداری و  میهن پرستی و جانفشانی هستند .

 

 

اخرین عضو گروه که نشان داده می شود . در مورد او نمی توان قضاوتی از روی ظاهرش کرد

باید صبر کرد و دید ماجرای هر یک از این سربازان چیست  و چه داستانی در گذشته برای انها وجود داشته است و در اینده بازی چه داستان هایی برایشان اتفاق خواهد افتاد .

 

     

 

تصویری کامل از هر سه عضو گروه . به نظر می رسد شخصیت مورد کنترل بازی در بین این افراد نباشد . تا کنون نام و هویتی از شخصیت اصلی بازی منتشر نشده است .

هنوز خبری از اتمام پروژه منتشر نشده است و گروه سازنده اعلام کرده اند که در اواخر بهار و احتمالا نمایشگاه بازی های رایانه ای امسال تریلر دیگر ی از بازی را به همراه اطلاعات بیشتر منتشر خواهند کرد . زمان انتشار بازی نامعلوم است و شاید در سه ماهه سوم سال منتشر شود .

این بازی تحت موتور Unreal Development kit) UDK) از دی ماه سال ۱۳۹۰ در حال ساخت است. همین موضوع باعث می شود که به کیفیت کار پی ببریم و بدانیم که بازی یک سروگردن از دیگر بازی های ساخته شده داخلی بالاتر باشد . هر چند استفاده از این کیت رایگان باعث می شود که بازی جواز انتشار در خارج از ایران را نگیرد .

 

پی نوشت : 

در حقیقت UDK یک کیت بازی سازی برای بازیسازان آزاد است که برای مصارف غیر تجاری استفاده می شود و اکثر یا شاید بگوییم تمام قابلیت های انریل انجین ۳  را دارد ولی بازی ساخته شده نمی تواند در بازار جهانی منتشر شود و فقط با خرید لایسنس اصلی موتور یا پرداخت حق امتیاز موتور به شرکت اپیک گیمز این امر امکان پذیر است .


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:تصاویر جدید از بازی ایرانی ارتش فرازمینی,بازی ایرانی ارتش فرازمینی,رتش فرازمینی,, | 14:46 | نویسنده : خروسباشی |